5 Oca 2009

İnsan olduğum için özür dilerim!


Tüm dünyanın mezarlıklarını genç ölülerle doldurdum

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Çankaya’da Yeşil Vadi apartmanında

Konya Balcılar’da yatakhanenizde

Erzincan’da, Varto’da, Lice'de, Gölcük’te, Yalova’da

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Sokaklarda kağıt mendil, kalem satarken

Çökük duvarın dibinde tiner koklarken, viranede aşırı dozla

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Irz düşmanlarının salyalarında boğarak

Dayıların, dedelerin kucağında, kabarık iğrenç iştahlarında

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Ulucanlar’ın, Bayrampaşa’nın, Diyarbakır’ın demir parmaklıklarında

Karakolların mavi kapılarının ardında,

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Aktütün’de, Eruh’ta, Şırnak, Silopi’de adın Mehmet diye adın Zozan diye

Behçelievler 15 sokak’ta , Güngören’de, Ulus’ta

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Hiroşima’da atom bombasıyla, beyaz kuğularınız elinizde

Auschwitz’de diri diri yakarak, küllerinizden sabun yaparak

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Afrika’da açlıktan ve zevkü sefa için beyaz deriliye satılırken

Tiananmen Meydanı’nda

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Santiago Stadyumu’nda venceremos diye haykırırken

Filistin’de, Lübnan’da, Irak’ta, Afganistan’da, Darfur’da

Sizi ben öldürdüm, özür dilerim…

Tüm dünyanın mezarlıklarını genç ölülerle doldurdum

Çocuklarınızın, gençlerinizin, geleceğinizin soyunu kırdım

Tüm insanlığı yok ettim

Ben kim miyim?

Ben insanım…

İnsan olduğum için özür dilerim!

Hiç yorum yok: